بررسی محصول اولایت OLight Perun 2


امروزه ، شما همیشه می توانید از تلفن هوشمند خود استفاده کنید ، اما این ایده خوبی در شرایط اضطراری نیست. هر دقیقه که از آن چراغ قوه استفاده می کنید ، باتری با ارزش تلفن شما را تخلیه می کند. یک چراغ قوه خوب می تواند کمک بزرگی به شما باشد. اگر مدتی است چراغ قوه خریداری نکرده اید ، ممکن است پیشرفت های اخیر را از دست داده باشید. امروزه بسیاری از چراغ قوه ها از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند ، بنابراین می توانید جدا از باتری خود دستگاه همزمان از طریق USB به یک منبع تغذیه همچون پاوربانک متصل شده و از چراغ قوه خود نور بگیرید ، بیشتر چراغ قوه های نسل جدید قابل تنظیم هستند و الگوهای مختلفی از نور را ارائه می دهند. روشنایی فقط یک قسمت از معادله است.

پس از تولید موفق محصول PERUN و نقاط قوت آن در زمینه باتری و خروجی نور ، مهندسین و طراحان اولایت را برای تولید محصولی توانا تر به فکر و پژوهش انداخت.حاصل این فکر و پژوهش نسل دوم این محصول با نام PERUN 2 با نحوه عملکرد مشابه اما مشخصات فنی شگفت انگیز است.

این محصول در دسته چراغ قوه های با ابعاد کوچک که در اصطلاح به آن کوچکتر از یک کف دست باشد میگویند. با وجود این ابعاد بسیار قدرتمند و دارای نوری شگفت انگیز است. این محصول از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است که می تواند در برابر خرد شدن و خوردگی مقاومت کند. همچنین میتواند در برابر ضربه تا ارتفاع 1.5 متری مقاومت کند. حال اکثریت ضرباتی که به چراغ قوه ها وارد میشود حاصل رها شدن از دست در زمان استفاده است. عاج ها و برآمدگی بدنه محصول علاوه بر زیبایی وظیفه دارند در زمان استفاده از دستکش یا خیس و لغزنده شدن دست به خوبی در دست قرار بگیرند.



جهت اتصال لنز و تابش نور نسب به بدنه 90 درجه است که میتوان آن در زمانی که نیاز است با استفاده از گیره نگهدارنده دو طرفه آن را به جلوی سینه نصب کنید و یا میتوانید با استفاده از بند همراه محصول روی سر نصب کنید و از نور آن استفاده کنید. در انتهای محصول از آهنربا استفاده شده که میتوان آن را روی سطوح فلزی نصب کنید. مثلا روی بدنه دوچرخه یا ماشین برای انجام تعمیرات و...

در بخش مشخصات فنی تفاوت هایی با نسل قبلی دارد ، در PERUN 2 خروجی نور از 2000 لومنز به 2500 تبدیل شده است که یک پیشرفت چشمگیر در بخش چراغ های پیشانی است. این تغییر خروجی نور نیز نیازمند منبع تغذیه قویتر میباشد که در این محصول از باتری نسل 21700 با ظرفیت 4000 میلی آمپر استفاده شده که 500 میلی آمپر نسبت به نسل قبل خود افزایش داشته است. حال تمام این تغییرات تنها با افزایش 41 گرم در وزن و 8 میلیمتر در طول اتفاق افتاده ، وزن محصول 161 گرم و طول آن 120 میلیمتر میباشد.



Olight Perun 2 برای مقاومت در برابر آب دارای استاندارد IPX8 است. این بدان معناست که می تواند بیش از نیم ساعت در عمق دومتری در مقابل نفوذ آب مقاومت کند.

در Perun 2 یک سنسور مادون قرمز قرار داده شده است. در صورتی که چراغ قوه در مجاورت اشیا قرار بگیرد برای جلوگیری از آتش سوزی نور را به صورت خودکار کاهش میدهد و در صورتی که بیش از یک دقیقه در زمان مجاورت و کاهش نور ثابت باشد برای جلوگیری از اتلاف انرژی باتری ، چراغ خود به خود خاموش میشود. این یک ویژگی ایمنی کاملاً تفکر شده است.



2500 لومن: این بیشترین خروجی نور است و بیش از آن است که برای بیشتر اهداف به آن احتیاج دارید. همانطور که گفته شد ، می تواند یک پرتو را تا 166 متر پرتاب کند. اگر در منطقه ای بزرگ جستجو می کنید ، از نظر دید مشکلی نخواهید داشت.
500 لومن: عمدتا در زمان هایی که نیاز دارید محدوده چادر به خوبی روشن شود و یا در فواصل نزدیک نیاز به نور زیاد دارید از این خروجی نور میتوان کمک گرفت.
120 لومن: در زمانی که درحال دویدن و یا پیمایش در کوه و یا در حال انجام کار مثل پختن غذا در طبیعت هستید بهترین گزینه برای خروجی نور است که بتوان انرژی باتری را برای چندین شب متوالی حفظ کرد.
30 لومن: 30 لومن برای خواندن در تاریکی یا ایجاد نور مناسب در داخل چادر مفید است. اگر به آرامی حرکت کنید ، به اندازه کافی روشن است که می توانید با آن راه بروید.
5 لومن: 5 لومن نسبت به متوسط ​​نور شب کمی بیشتر است. می توانید از آن برای جستجوی ناحیه نزدیک خود در تاریکی و بدون آسیب به چشم در شب استفاده کنید. فراتر از آن هدف محدود ، در واقع عملکردهای زیادی در اختیار شما نیست.

به لطف بروزرسانی که در بخش باتری اتفاق افتاده و از باتری نسل جدید 4,000 میلی آمپری که در این محصول استفاده شده مدت زمان های بسیار خوبی را در خروجی نور های مختلف میدهد. حال اگر شما تمایل دارید مدت زمان زیادی را در سفر باشید میتوانید از باتری 5,000 میلی آمپری برای این محصول استفاده کنید و مدت زمان عملکرد چراغ قوه خود را 20% افزایش دهید.


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top