بررسی نسل جدید کوچکترین چراغ قوه حرفه ای جهان OLight i1R 2


در سال 2018  شرکت اولایت چراغ قوه ای در ابعاد جا سوئیچی را با نام i1R EOS به بازار عرضه کرد. چراغ قوه ای قابل شارژ, بسیار کوچک و سبک, با خروجی نور خیره کننده! به جرأت می‌توان گفت شرکت اولایت با این محصول رکورد عرضه محصولی با کیفیت در بخش مشخصات فنی برای کوچکترین چراغ قوه حرفه ای دنیا در ابعاد جا سوییچی را شکست. پس از استقبال بی نظیر از این محصول شرکت اولایت بر آن شد که نسخه جدید آن را با خروجی نور باور نکردنی 150 لومن, با نام i1R 2 EOS به بازار عرضه کند.

اندازه کوچک این مدل در کنار قابلیت های بی نظیر هر بیننده ای را مسحور خود خواهد کرد. تراشکاری های بدنه چراغ قوه بسیار زیبا و به رنگ مشکی و از جنس آلومینیوم سخت آنودایز شده است. طول بدنه 44 میلی متر, قطر بدنه 14.8 میلی متر و وزن آن 13 گرم است که با داشتن ابعادی بسیار کوچک و در اندازه ای کوچک تر از ابعاد یک باتری قلمی بسیار فراتر از انتظارات شما ظاهر میشود و تمام خواسته ی شما را از محل داشتن یک چراغ قوه کوچک همیشه همراه برآورده میکند.



در این مدل  نسبت به نسخه قبلی طول بدنه 3 میلی متر افزایش داشته و کابل شارژ Micro-USB در سری استاندارد جز ملزومات همراه محصول در داخل جعبه کالا نمیباشد و در مدل KIT کالا صرفا با کابل شارژر عرضه شده است.

در نسخه قدیمی تر این چراغ قوه از یک لامپ Philips Luxeon tx استفاده شد بود, ویژگی بارز و برتری بزرگ این محصول نسبت به مدل قبلی وجود لامپ 5 وجهی CSP LED است که نوری صاف, همگن و یکنواخت را با حداکثر میزان باور نکردنی 150 لومن را برای این ابعاد کوچک تولید میکنند.

تیم مهندسی اولایت ساده سازی هوشمندانه ای جهت استفاده راحت تر از این محصول دوست داشتنی انجام داده است. در این محصول هیچ گونه کلید جانبی و یا انتهایی جهت خاموش و روشن کردن چراغ قوه قرار ندارد و طراحی بدنه بسیار ساده, همراه با شیارها و ماشین کارهایی زیبا جهت لمس بهتر و کمک به در دست گرفتن راحت تر بده چراغ قوه است.

برخلاف سایر چراغ قوه های جا سوییچی که یک حالت خروجی نور را در اختیار کاربر قرار میدهند, i1R 2 EOS در کنار ابعاد بسیار کوچک خود دو حالت خروجی نور را برای استفاده های مختلف شما تولید میکند و شما به راحتی با پیچاندن بدنه چراغ قوه, بدون نیاز به کلید میتوانید از حالت های نوری مختلف استفاده کنید. جهت استفاده از حداقل میزان خروجی نور کافی است یکبار بدنه چراغ قوه را بچرخانید و از حداقل میزان خروجی نور 5 لومن به مدت 6 ساعت و با برد 9 متر استفاده کنید, برای استفاده از حداکثر میزان خروجی نور نیز باید دو بار بدنه چراغ قوه را بچرخانید تا خروجی نور فوق العاده 150 لومن را به مدت 15دقیقه و با برد 40 متر در اختیار شما قرار دهد.



یکی از حسن های بسیار مهم این محصول ویژگی قابل شارژ بودن آن است. i1R 2 EOS مانند مدل قبلی دارای یک باتری لیتیوم-یون داخلی قابل شارژ است که توسط یک کابل شارژ Micro-USB شارژ میشود. بسیاری از کسانیکه از چراغ قوه های جاسوییچی استفاده میکنند سعی بر این دارند که جز در پاره ای موارد از نور چراغ قوه استفاده نکنند تا امکان استفاده از روشنایی چراغ قوه را جهت موارد بحرانی داشته باشند, قابل شارژ بودن این چراغ قوه این امکان را فراهم میکند که شما بدون نگرانی, از نور چراغ قوه استفاده نمایید و زمانی که چراغ قوه نیاز به شارژ مجدد داشت به راحتی توسط یک کابل شارژ و یک منبع الکتریکی مانند پاوربانک, لپ تاپ و ... محصول را جهت استفاده مجدد شارژ نمایید. 



در نسخه قدیمی تر بدنه چراغ قوه به صورت دو تکه طراحی شده بود و ورودی شارژر با جدا کردن قسمت بالایی چراغ قوه در دسترس شما قرار میگرفت. دقت کنید بدنه در این مدل بر خلاف مدل قبلی به صورت دو تکه طراحی نشده و قابلیت جدا کردن قسمت بالایی از بدنه چراغ قوه وجود ندارد و جهت شارژ مجدد چراغ قوه و دسترسی به پورت شارژ مغناطیسی  کافی است بدنه محصول را بچرخانید و کابل شارژ را به پورت شارژ مغناطیسی که در زیر بدنه قرار دارد وصل نمایید. در کنار هم ماندن دو قسمت بدنه و عدم امکان جدا شدن کامل آنها فکر هوشمندانه ای است و شما دیگر نگران گم شدن قطعات ریز بدنه به هنگام شارژ کردن چراغ قوه نخواهید بود.

در مجاورت محل اتصال کابل شارژ نشانگری وجود دارد که زمانی که چراغ قوه در حال شارژ است این نشانگر به رنگ قرمز دیده میشود و زمانی که  شارژ باتری کامل میشود این نشانگر به رنگ سبز در می آید و شما را از کامل شدن میزان شارژ باتری مطلع میکند. i1R 2 EOS با داشتن باتری لیتیوم یونی 70میلی آمپری در مدت تقریبی 75 دقیقه به سرعت و به صورت‌ کامل شارژ می شود.

محصول ضد آب است و قابلیت ضدآبی IPX8 را دارد, به این مفهوم که این محصول را می توان تا عمق 2 متری و به مدت 30 دقیقه داخل آب استفاده کرد.


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top