بررسی چراغ قوه تاکتیکال Olight M1T



پس از عرضه چراغ قوه های تاکتیکال M2R و M2T با دو سوییچ جانبی و انتهایی, الایت چراغ قوه تاکتیکال جدیدی را با داشتن تنها یک کلید انتهایی به بازار عرضه کرد. این چراغ قوه آخرین مدل تولید شده در سری M است که دارای ظاهری زیبا و بدنه از جنس آلومینیوم آنودایز شده سیاه رنگ است که با ماشین کاری های بی نظیر بدنه و قاب دایره ای آبی رنگ الایت در قسمت جلویی چراغ قوه به همان خوبی است که می تواند باشد. طراحی زیبا و جدید بدنه چراغ قوه به گونه ای است که به راحتی با دستکش نیز قابل استفاده است. در قسمت انتهایی کلید خاموش/ روشن طراحی شده است جنس کلید لاستیکی است و با فشردن کلید انتهایی چراغ قوه کار می کند. به علت نوع طراحی کلید انتهایی, چراغ قوه از انتها بر روی سطوح ایستاده قرار نمی گیرد و آنچه که مهم است امکان دسترسی سریع و استفاده آسان از کلید انتهایی است که به این منظور به بهترین شکل طراحی شده است. در زیر کلید خاموش/روشن فنر کمکی قرار دارد که باعث عملکرد روان و سریع کلید به هنگام استفاده می شود.



مانند سری s از لنز TIR استفاده شده است که گذردهی نور بی نظیری دارد و مجهز به Luminus SST40 LED می باشد که نوری یکنواخت را با خروجی های مختلف چه در حالت حداقل برای استفاده هایی مانند خواندن در تاریکی و دیدن فواصل نزدیک و چه در حالت حداکثر برای استفاده تاکتیکال و به عنوان دفاع شخصی ایجاد می کند. در داخل جعبه این محصول چراغ قوه, باتری, بند چراغ قوه و دفترچه راهنمای استفاده از محصول قرار دارد. باتری این محصول CR123A می باشد, حتما قبل از استفاده چراغ قوه را باز کنید و طلق محافظ باتری را جدا کنید و دقت کنید که قطب مثبت باتری رو به سر چراغ قوه قرار داشته باشید. 



 برای چراغ قوه های تاکتیکال کاربران بیشتر یک خروجی نور ساده کم/زیاد را, مخصوصا برای استفاده در مواقع پر تنش و استرس زا را ترجیح می دهند, این مدل دارای دو حالت خروجی نور 5 لومن و 500 لومن است و این ویژگی باعث می شود که این مدل در حال حاضر یکی از بهترین چراغ قوه های تاکتیکال موجود در بازار باشد. اگر کلید انتهایی را به آهستگی فشار دهید چراغ قوه به صورت لحظه ای روشن می شود. با فشردن کامل کلید انتهایی و شنیدن صدای کلید چراغ قوه ابتدا بر روی حالت حداقل میزان خروجی نور روشن می شود و با دو بار سریع پشت سر هم فشار دادن کلید انتهایی بر روی حالت حداکثری خروجی نور قرار می گیرد, برای خاموش کردن چراغ قوه نیز کافی است یکبار کلید انتهایی را به طور کامل فشار دهید. در این محصول حافظه داخلی برای یادآوری آخرین میزان خروجی نور و عملکرد قفل الکترونیکی وجود ندارد, اما امکان قفل فیزیکی محصول برای مواقعی که مورد نیاز است مانند زمان حمل و نقل و قرار دادن آن در داخل کیف وجود دارد, یک چرخش 90 درجه قسمت انتهایی باعث قفل مکانیکی محصول خواهد شد. این چراغ قوه دارای قابلیت ضد آبی  IPX8 می باشد. به این مفهوم که این محصول را می توان تا عمق 2 متری و به مدت 30 دقیقه داخل آب استفاده کرد. یعنی مقاومت در برابر آب در عمق 2 متری به مدت 30 دقیقه را داراست.



طول چراغ قوه 91 میلی متر است و طراحی خاص این محصول به گونه ای است که از نظر اندازه متناسب با سایز و اندازه کف دست شما است و به شما اجازه می دهد زمانی که چراغ قوه را در دست گرفته اید کلید انتهایی چراغ قوه را به راحتی با انگشت شست خود فشار دهید. حداکثر سطح متناسب برای تماس دست با چراغ قوه و ماشین کاری های زیبای روی بدنه با الگوی مارپیچی دو رشته ای باعث تقویت و راحتی بیشتر به هنگام در دست گرفتن چراغ قوه می شود.



گیره نگه دارنده در قسمت انتهایی چراغ قوه قرار دارد. این گیره بلند با طراحی منحصر به فرد خود قابلیت اتصال از هر دو جهت را ایجاد می کند. شما می توانید با کمک این گیره چراغ قوه را به جیب یا کیف خود وصل کنید و برای استفاده تاکتیکال با یک حرکت سریع چراغ قوه را خارج کنید و مورد استفاده قرار دهید. علاوه بر گیره, بندی همراه محصول وجود دارد که می توانید برای حمل راحت تر, چراغ قوه را توسط این بند به کمربند یا کوله خود آویزان کنید.



لطفا نور چراغ قوه را مستقیما به سمت چشم دیگران نگیرید و هنگامی که چراغ قوه روشن است سر چراغ قوه را نپوشانید یا از قسمت سر ایستاده بر روی زمین قرار ندهید, انرژی تابش چراغ قوه ممکن است باعث آسیب رسیدن به خود چراغ قوه شود و یا حتی باعث آسیب شی مجاور گردد. اگر به دنبال یک چراغ قوه تاکتیکال هستید که سبک وزن و با اندازه مناسب باشید, چراغ قوه ای که بتوانید آن را هر روز با خود حمل کنید M1T انتخابی بی نظیر برای شما است.

نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top