بررسی چراغ قوه Olight M2R جنگجوی همیشه همراه شما


کمپانی Olight طیف وسیع چراغ قوه های تاکتیکی سری M را با مدل جدید M2R به روز کرده است .
جنگجوی M2R  چراغ قوه ای در ابعاد جیبی ، قابل شارژ و دارای بدنه ای دو جداره است . محصول دارای جعبه ای جذاب می باشد که علاوه بر چراغ قوه یک کیف به همراه کابل شارژ مغناطیسی نیز داخل جعبه قرار دارد .
کابل شارژ همراه محصول علاوه بر M2R قابل استفاده برای سایرچراغ قوه های قابل شارژ با کابل های مغناطیسی است . یک عدد باتری 18650 و یا دو عدد باتری CR123A گزینه های بهینه برای استفاده در این چراغ قوه هستند .
M2R دارای سوییچ جانبی و انتهایی و قابل استفاده در دو حالت استاندارد و تاکتیکی است . سوییچی که در قسمت انتهایی قرار دارد تنها برای استفاده تاکتیکال و قرار دادن چراغ قوه بر روی حالت Turbo و یا حالت چشمک زن نظامی است . یکی از خصوصیات M2R که من آن را خیلی دوست دارم ایجاد امکان دسترسی سریع به این دو حالت است .



چه به هنگام  استفاده و روشن بودن چراغ قوه و چه در مواقع نیاز  و زمان هایی که چراغ قوه خاموش است ، به راحتی و با فشردن کلید انتهایی ، چراغ قوه بر روی حالت Turbo و با اندکی فشار بیشتر بر روی Strobe Mode ( حالت چشمک زن نظامی ) قرار می گیرد .

وقتی که چراغ قوه Olight M2R در حالت روشن قرار دارد با روشن کردن و یک  ثانیه نگه داشتن سوییچ خاموش / روشن جانبی نور چراغ قوه بر روی حالت moon light قرار می گیرد و پس از آن با هر بار فشار دادن سوییچ و نگه داشتن آن به مدت یک ثانیه , چراغ قوه خروجی نور بیشتری را به ما می دهد . علاوه بر این با خاموش کردن چراغ قوه بر روی هر یک از حالات نوری ، زمانی که چراغ قوه را مجددا روشن می کنید ، آخرین حالت نوری استفاده از چراغ قوه حفظ می شود و با آخرین حالت نوری مورد استفاده شده روشن می شود .

با استفاده از سوییچ انتهایی و یا فشردن سوییچ خاموش و روشن جانبی دو بار پشت سر هم و به صورت دبل کلیک , چراغ قوه بر روی حالت Turbo قرار می گیرد هم چنین با فشردن سوییچ انتهایی و یا 3 بار فشار دادن سوییچ خاموش / روشن جانبی , چراغ قوه بر روی حالت Strobe Mode ( حالت چشمک زن نظامی ) قرار می گیرد.

یکی دیگر از خصوصیات چراغ قوه Olight M2R این است که می توانید به راحتی و بدون نیاز به خارج کردن باتری آن را شارژ کرد . شما می توانید کابل شارژ را به لپ تاپ ، پاور بانک یا هر منبع تغذیه دیگری وصل کنید و چراغ قوه را در هر شرایطی و هر جایی شارژ کنید .



 بعضی از افراد ممکن است کلید انتهایی تاکتیکال این محصول را دوست نداشته باشند , اما برای کسانی که می دانند این کلید برای مواقع اضطراری چقدر مفید و کاربردی است گزینه ای بی نظیر می باشد . من به شخصه این چراغ قوه را در دسته ۵ چراغ قوه قابل شارژ مورد علاقه ام , برای استفاده در زمان هایی که داخل ماشین و یا مشغول انجام فعالیت های خارج از منزل و کمپینگ هستم قرار می دهم .

مانند سایر محصولات تولیدی کمپانی اولایت کلید خاموش / روشن جانبی دارای استفاده چند گانه و طراحی منحصر به فرد و کاربردی است . در اطراف کلید کنترل خاموش / روشن جانبی لایه ای آبی رنگ تعبیه شده است و نشانگری که در قسمت مرکزی کلید قرار دارد دارای حالتی برجسته است که در تاریکی به شما کمک می کند به راحتی با لمس بدنه چراغ قوه محل قرار گرفتن کلید را پیدا کنید. 




زمانی که چراغ قوه خاموش است با فشردن و چند ثانیه نگه داشتن کلید جانبی حالت قفل چراغ قوه فعال می شود و با هر بار فشردن کلید جانبی ، چراغ نشانگر روی کلید به رنگ قرمز در می آید که نشاندهنده فعال بودن حالت قفل چراغ قوه می باشد . این امکان مانع از روشن شدن اتفاقی چراغ قوه در اثر تماس اتفاقی و لمس کلید و مانع از هدر رفتن شارژ باتری می شود هم چنین در زمان هایی که شارژ باتری کمتر از 10 % است این نشانگر روشن می شود و به کاربر اخطار می دهد که زمان شارژ مجدد باتری فرا رسیده است .



در طراحی کلید انتهایی چراغ Olight M2R قوه نیز به نوبه خود نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شده است . جنس کلید انتهایی از استیل است و با استفاده مکرر و در اثر گذشت زمان از بین نمی رود . در اطراف این کلید هیچ گونه حلقه ای که مانع از فشردن کلید و ایجاد اشتباه در عملکرد چراغ قوه شود وجود ندارد و به هنگام فشردن کلید انتهایی کوچک ترین صدایی ایجاد نمی شود و به این ترتیب کسی از مکان حضور فرد مطلع نخواهد شد , علاوه بر این کلید انتهایی دارای خاصیت مغناطیسی است و به راحتی بر روی سطوح فلزی نصب می شود و به شما این امکان را می دهد که در مواقع نیاز با نصب چراغ قوه بر روی سطوح و بدون استفاده از دست نور مناسبی را داشته باشید . 



طراحی بدنه M2R بسیار زیبا و بی نظیر است و شیارهای زیبای روی بدنه علاوه بر زیبایی به در دست گرفتن چراغ قوه کمک می کند و شما می توانید حتی در زمان هایی که دستکش پوشیده اید چراغ قوه را به راحتی در دستان خود نگه دارید .

دو راه برای استفاده و قرار دادن گیره اتصال چراغ قوه در قسمت ابتدایی و انتهایی چراغ قوه وجود دارد و به این ترتیب امکان دسترسی و استفاده آسان و ضروری از کلید انتهایی برای مواقعی که چراغ قوه در جیب شما قرار دارد فراهم شده است .

فایل ویدئویی باز کردن جعبه چراغ قوه الایت M2R در زیر قابل مشاهده است:


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top