بررسی دو پایه تیراندازی VANGUARD Quest B62


این دوپایه یکی از محبوب ترین تولیدات این شرکت برای استفاده های مختلف و همزمان است. یک تیرانداز برای افزایش سرعت عمل در تیراندازی و حفظ دقت به تکیه گاهی مناسب نیازمند است. این محصول تولیدی یک تکیه گاه همیشه همراه است. این دوپایه که در حالت جمع شده دارای طول کلی 69 سانتیمتر است ؛ این محصول ساخته شده از آلومنیوم با کیفیت و دارای وزن مناسب 650 گرمی است. کیفیت جنس این محصول در حدی است که به راحتی و در تمام موارد می توان به عنوان یک عصا نیز از آن استفاده کرد. در قسمت بالایی دسته برای حمل راحت, هر دو میله نگهدارنده با یک لایه اسفنج نرم پوشانده شده است. هنگام تیراندازی طول میله ها را با گیره تعبیه شده به سرعت می توان طی دو پله تا ارتفاع 157 سانتیمتری افزایش داد که برای یک تیراندازی ایستاده کاملاً کافی به نظر می رسد. همچنین در قسمت پایینی پایه ها برای جلوگیری از باز شدن بیش از حد , یک لایه بند برزنتی قابل تنظیم تعبیه شده که میتوان اندازه باز شدن پایه ها را به راحتی و از قبل تعیین کرد.
قسمت بالایی و تکیه گاه سلاح به شکل V طراحی شده است که برای افزایش کارایی و شرایط پیش بینی نشده تیراندازی دارای قابلیت چرخش 360 درجه است. همچنین قسمت داخلی این لایه نگهدارنده برای حفاظت از سلاح و عدم ایجاد خط و خش روی سلاح از جنس لاستیک مقاوم ساخته شده و دارای گیره های نگهدارنده سلاح است.
 نکته جالب در ساخت این دوپایه قابلیت جدا شدن گیره V شکل نگهدارنده سلاح است. پس از جدا کردن این قسمت به پیچ استاندارد 1/4 اینچی مورد استفاده در سه پایه های عادی می رسیم که از این محصول برای کاربرد های دیگر نظیر اتصال دوربین های عکاسی, فیلمبرداری, و یا حتی تلسکوپ و دوربین دوچشم به راحتی می توان استفاده کرد.
قسمت پایینی دوپایه کاربردی VANGUARD Quest B62 برای افزایش کارایی در محیط های صاف و جلوگیری از جابجایی روی زمین و در عین حال حفاظت از بخش اصلی , توسط یک لایه لاستیکی محافظ پوشیده شده که از پایین دارای زائده های گرچه کوچک ولی کاربردی برای جلوگیری از سر خوردن است.

Awarded ISO 9001  &  ISO 14001 Certification




نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top