بررسی OLight H05S Active چراغ پیشانی با قیمت مناسب و مجهز به سنسور حرکتی


این محصول یک چراغ پیشانی قدرتمند و بسیار جمع و جور و دارای لامپ پر قدرت از نوع Cree XM-L2 LED می باشد و از لنزهای TIR با ضریب گذردهی نور بالا جهت داشتن نوری یکنواخت برای مسافت های نزدیک استفاده کرده است . دیگر ویژگی این محصول وجود دو باتری قدرتمند AAA است که دارای توان خروجی تا سقف 200lumens با میزان روشنایی قابل تنظیم در سه سطح   10lumens , 30lumens , 200lumens می باشد.


در چراغ پیشانی OLight H05S Active یک سنسور حساس به حرکت وجود دارد و دارای دو نشانگر LED قرمز رنگ با دو حالت نور ثابت و چشمک زن برای نشان دادن مکان و موقعیت کاربر می باشد.
 این مدل دارای 4 زاویه قابل تنظیم نور 10 , 25 , 35 و 50 درجه و دارای پیشانی بندی با عرض 25 میلیمتر و سارگار با محیط زیست است.
تکنولوژی جالب توجه که در این مدل استفاده شده است؛ استفاده از تکنولوژی اینفرارد است که می توان میزان خروجی نور و خاموش روشن کردن چراغ پیشانی را بدون نیاز به کلید و تنها با عبور دست از قسمت جلویی سنسور اینفرارد انجام داد.



در این محصول از باتری قدرتمندی استفاده می شود , زمانی که ولتاژ باتری کمتر از 1.8 ولت می شود نشانگر قرمز رنگی به صورت متناوب روشن خواهد شد, با برداشتن پوشش باتری علامت +  قرمز رنگ نشان دهنده جهت قرار گرفتن باتری می باشد.

HO5S ACTIVE محصولی بسیار قدرتمند و جمع و جور و دارای سنسور حساس به حرکت دست , مناسب و بسیار کاربردی برای انجام فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری در شب , کوه نوردی , انجام فعالیت های تعمیرات و نگهداری و دیگر فعالیت های فضای باز است.

مشخصات فنی:


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top