چراغ قوه OLight Seeker 4 Pro

برخلاف برخی برندها که نسخه های جدید چراغ قوه را بدون هیچ تغییر واقعی میسازند اولایت برای اکثر محصولاتش نسخه جدید را به بازار عرضه کرده است و دو سال پس از عرضه مدل  Seeker 3 Pro کمپانی اولایت مدل جدید چراغ قوه را به نام Seeker 4 Pro, به بازار عرضه کرده است. این چراغ قوه بلالاتری میزان خروجی نور را در بین تمامی چراغ قوه هایی که در این رده/اندازه آزمایش کرده ایم دارا میباشد.

اگر شما یک چراغ قوه اولایت دارید میدانید که این کمپانی به جزییات بسیاری توجه میکند که شامل بسته بندی محصولات نیز میشود و برای هر محصولی جعبه خاصی طراحی شده است تا شما بتوانید بهترین تجربه و بهترین برداشت اولیه را داشته باشید.

محتویات داخل جعبه محصول: 

 چراغ قوه Olight Seeker 4 PRO
باتری Olight 21700 (5000mAh)
کابل شارژ USB-C
غلاف شارژ با پدهای مغناطیسی و پورت USB-C
دفترچه راهنمای محصول



اگر به چراغ قوه علاقه دارید، می دانید که تمام چراغ قوه های با خروجی بالا گرم می شوند. و همچنین می دانید که نگه داشتن بیشتر چراغ قوه ها پس از چند دقیقه، زمانی که چراغ قوه به دمای بالا می رسد، سخت است. کمپانی اولایت در زمینه نوآوری همواره در خط مقدم بوده است, حتی اگر چیزی بسیار ساده به نظر برسد، استفاده از پوشش لاستیکی روی بدنه محصول که قبلا در مدلهای قبلی هم استفاده شده بود بسیار به این مسئله و کنترل دمای پوست کمک میکند.

طراحی سوییچ خاموش/روشن در این مدل منحصر به فرد و نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است. طراحی سوییچ جانبی فلزی بزرگتر باعث شده تا در دست گرفتن چراغ قوه به مراتب راحت تر باشد و حتی هنگام پوشیدن دستکش های سنگین نیز بتوانید از چراغ قوه به راحتی استفاده کنید. در این مدل سوییچ به صورت پیش فرض غیرفعال و یا به اصطلاح قفل میشود. برای باز کردن قفل سوئیچ باید سوئیچ را 90 درجه بچرخانید و هنگامی که قفل آن باز شد، یک کلیک بر روی آن شما را به آخرین خروجی استفاده شده برمی گرداند. برای افزایش/ کاهش میزان خروجی نور به صورت پله ای از کم به زیاد میتوانید سوییچ را فشار دهید و برای کسری از ثانیه نگه دارید. این بدان معناست که تغییر میزان خروجی نور به صورت پله ای در جهت افزایش یا کاهش میزان نور قابل مشاهده است.

برای افزایش میزان خروجی چرخش کلید در جهت عقربه های ساعت و برای کاهش میزان خروجی نور چرخش کلید در خلاف جهت عقربه های ساعت انجام میشود. عملکرد سوییچ در این مدل بسیار بهبود یافته است و حتی چرخش های سریع به عنوان افزایش یا کاهش میزان خروجی نور عمل میکنند. امیدواریم این طرح سوئیچ جدید به زودی در مدل های دیگر نیز کپی شود، زیرا این یک پیشرفت عالی محسوب میشود.

چراغ قوه Seeker 4 Pro اولین چراغ قوه موجود در بازار است که در تولید آن از فناوری Laser Microperforation استفاده شده است. فناوری که در آن توسط لیزر حفره های کوچکی در بدنه فلزی برا ی داشتن نشانگرهایی شفاف و واضح ایجاد میشود.

تکنولوژی همیشه در حال نوآوری و حرکت به سمت افق های جدید است و فناوری لیزر به دلیل مقیاس میکرومتری به یکی از متحدان بزرگ صنایع تبدیل شده است. میکروپرفوراسیون شامل ایجاد سوراخ هایی در مقیاس میکرومتریک در یک ماده است. فناوری لیزر امکان ماشینکاری با حذف مواد با استفاده از نور متمرکز را فراهم می کند. این بدان معنی است که هیچ تماسی بین دستگاه و مواد وجود ندارد و از سایش ابزار جلوگیری می شود و کیفیت بالایی ارائه می دهد. بنابراین، میکروپرفوراسیون لیزری شامل ایجاد سوراخ در مواد با استفاده از نور به عنوان عنصر ماشینکاری است و این امکان را فراهم می کند تا اندازه های سوراخ را به قدری کوچک به دست آورید که دستیابی به آنها با تکنیک های دیگر غیرممکن باشد. در این محصول با استفاده از این تکنولوژی بیش از 1200 سوراخ میکرو روی قاب فلزی ایجاد شده که دید نشانگرها را افزایش داده و ظاهری آینده نگرانه و زیبا را ارائه می دهد, سپس این سوراخ ها با مواد ضد آب مهر و موم می شوند تا رتبه IPX8 قابل اعتماد خود را ضد آب نگه دارند.



بهترین شریک تاریخ! هولدر پلاستیکی همه کاره!

به عنوان یک طراحی نوآورانه و پیشرو در صنعت این هولدر پلاستیکی قابلیت پایه شارژر, قفل/ باز کردن قفل, حمل و نگهداری را برای کاربر فراهم میکند.

همراه این مدل هیچ بندی قرار داده نشده است در عوض محصول همراه با یک هولدر پلاستیکی با آداپتور شارژ داخلی عرضه میشود که قابلیت اتصال به کابل شارژ USB-C را دارد. با نوآوری خلاقانه در طراحی این هولدر پلاستیکی شما میتوانید عملکرد چند گانه ای را برای راحتی بیشتر در استفاده از چراغ قوه داشته باشید.

میتوان از این هولدر هم به عنوان پایه نگهدارنده محصول در یک مکان ثابت با اتصال به سطوح مختلف مانند دیوار یا در ماشین استفاده کرد و یا برای مواقعی که در حرکت هستید مانند کوه پیمایی ها و پیمایش ها با اتصال به بند کوله پشتی و یا کمربند به صورت افقی برای روشن کردن مسیر پیش رو و استفاده بدون دست از چراغ قوه از این هولدر استفاده کرد.



این هولدر پلاستیکی همچنین قابلیت شارژ دو گانه را در اختیار کاربر قرار میدهد, که علاوه بر امکان شارژ توسط هولدر پلاستیکی, با اتصال کابل شارژ USB-C به قسمت انتهایی چراغ قوه نیز میتوان چراغ را شارژ کرد.

این غلاف قابلیت قفل و باز کردن آنی قفل را در اختیار کاربر قرار میدهد, بدین صورت که وقتی که چراغ قوه خاموش را از داخل غلاف خارج میکنید به سرعت حالت قفل چراغ قوه به صورت آنی غیر فعال میشود و وقتی مجددا چراغ را داخل غلاف قرار دهید فورا حالت قفل چراغ قوه فعال میشود.

میتوانید برای مواقعی که در حرکت هستید غلاف پلاستیکی را به صورت افقی به کمربند خود متصل کنید و به صورت بدون دست از چراغ قوه استفاده کنید, که برای حفظ ایمنی کاربر و ممانعت از حوادث احتمالی به صورت هوشمندانه خروجی نورهای بالا به صورت اتوماتیک تا نزدیک 600 لومنز کاهش پیدا میکند و ایمنی کاربر حفظ میشود.



میزان روشنایی را قبل از روشن کردن چراغ قوه تنظیم کنید!

برای اولین بار در سری Seeker میتوانید با چرخاندن سوییچ قبل از روشن کردن سطح روشنایی را از پیش تعیین کنید که این تنظیم برای 3 حالت میزان خروجی نور Low, Medium , High قابل استفاده است. برای حالت توربو نیازی به تنظیمات قبلی ندارید و میتوانید بعد از غیر فعال کردن حالت قفل چراغ قوه با دبل کلیککردن  بر روی سوییچ جانبی  به صورت مستقیم به حالت توربو دسترسی پیدا کنید.

چراغ قوه Seeker 4 Pro به عنوان نسخه جدید از محصولات سری Seeker است که در مقایسه با مدل های قبلی پیشرفت های قابل توجهی داشته است. این مدل شب را مانند روز روشن میکند و با داشتن خروجی نور باور نکردنی 4600 لومنز و پرتاب نور 260 متر و با داشتن 6 حالت خروجی نور مختلف برای رفع نیازهای شما در مواقع کمپینگ، پیاده روی، تعمیر و نگهداری، کار در شب، راه رفتن با سگ، موارد اضطراری و غیره مورد استفاده قرار گیرد.باتری سفارشی شده قابل شارژ 21700 با ظرفیت 5000 میلی آمپر روشنایی تا بازه زمانی 15 روزه را برای استفاده در حالت Moon Light را تضمین میکند.



نظرات


captcha

ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top