بررسی دوربین دو چشمی پر طرفدار Zeiss Conquest HD 10x32


نیازی به توضیح نیست که از دغدغه های مهم طبیعت گردان, تیراندازان و شکارچیان بزرگنمایی دوربین است! البته نکته ای مهم که برای این امر گریبان بسیاری از دوستداران دوربین های دوچشمی را خواهد گرفت میزان حجم دوربین است. به همین دلیل برای چنین افرادی یکی از بهترین سایز های موجود همین 10x32  است.
زایس با ارائه سری Conquest HD اقدام به ارائه سری جدیدی از دوربین های دوچشم با بهره گیری از لنزهای با کیفیت HD نمود. این مدل با توجه به سایز و حجم بسیار مناسب دوربین و در عین حال بزرگنمایی بالا با توجه به توضیحات ذکر شده, یکی از پرفروش ترین محصولات زایس است.
در طراحی جدید این مدل و با توجه به مدل های قبلی ابعاد و اندازه دوربین به طور قابل توجهی کوچکتر شده. به نحوی که به راحتی و با تعبیه آن در کیف حمل همراه با دوربین به راحتی می توان آنرا در کوله پشتی, کیف دوشی و یا داشبورد ماشین جا داد.
البته نکته مهم حجم دوربین برای حمل و نقل و استفاده در طبیعت است. این دوربین را به راحتی و با وزن کم, می توان به گردن آویخت و به دور از دغدغه وزن زیاد ساعت های مداوم از آن استفاده کرد. وزن 630 گرمی وزنی کاملاً ایده آل برای انواع استفاده از دوربین دوچشم است.



نوع لنزهای مورد استفاده در این مدل از نوع HD  و سیستم منشور بندی از نوع مستحکم Schmidt-Pechan است. شفافیت دید و وضوح تصویر اولین نکته ای است که پس از مشاهده این دوربین برای شما جالب خواهد بود. این مدل برای دسترسی به حداکثر جزئیات با بزرگنمایی بالا و حجمی مناسب است. شفافیت و روشنایی کافی دید در صورت حضور در منطقه ای با نور کافی برای شما به راحتی در دسترس خواهد بود.

از نکات برجسته در خط تولید سری Conquest HD استفاده از مرغوبترین مواد اولیه در ساخت بدنه دوربین است. که به جرات می توان این مدل را از محکم ترین دوربین های دنیا به شمار آورد. 



نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top