بررسی تخصصی چراغ قوه پر نور و قابل شارژ OLight S30R II 3600mAh


چراغ قوه OLight S30R II همان مدل بهینه شده S30R است. بسته بندی همیشگی و هوشمندانه نیز در این مدل تغییری نکرده است. با باز کردن بسته بندی با چراغ قوه ای در ابعاد کاملاً مناسب جهت استفاده روزمره و همیشگی روبرو می شویم. ابعاد که یکی از معیارهای مهم در انتخاب چراغ قوه است ؛ در این مدل جدید ارائه شده کاملاً مورد پسند همگان است.
لوازم همراه در این مدل شامل لوازمی ساده و بسیار کاربردی است. این لوازم شامل پایه شارژر, کابل اتصال USB به پایه شارژر, اورینگی یدک برای چراغ قوه به همراه باطری قابل شارژ با ظرفیت بسیار بالای 3600mAh است. لازم به ذکر است که این مقدار, بیشترین ظرفیت نگهداری برای باطری 18650 است.
این باطری های جدید که اواسط سال 2015 از سوی این شرکت رونمایی شد؛ ظرفیت نگهداری بسیار بالایی دارد که مدت زمان نگهداری شارژ در این مدل پر قدرت را افزایش می دهد.
کنترل خاموش روشن شدن این مدل توسط کلید جانبی تعبیه شده در قسمت جلویی چراغ قوه انجام میشود. میزان خروجی نور در این مدل متغیر بوده و در پنج حالت قابل انتخاب توسط کاربر است. میزان نگهداری باطری با حداکثر توان عدد قابل توجه 2 ساعت است. این ظرفیت بالا برای مواقعی که کاربر در شرایط خاصی قرار دارد عددی رویایی و با کم کردن توان خروجی نور به حالت شمعی 1 Lumens عدد نگهداری شارژ باطری 50 روز است!



بدنه این مدل نیز همانند سایر مدل های تولیدی OLight  از آلمینیوم مورد استفاده در صنایع نظامی ساخته شده که پس از عملیات آندایزینگ با عملیات جداگانه ای سخت شده که استقامتی فرا تصور را برای این مدل به همراه دارد.
یکی از نکات کلیدی و پر کاربرد برای این مدل حالت آهنربایی قسمت انتهایی است. با استفاده از این خاصیت به راحتی چراغ قوه را می توان در محل استفاده روی سطح فلزی نصب و بدون نیاز به دست از نور آن بهره جست. همین خاصیت آهنربایی برای نصب این مدل روی پایه شارژر نیز کاربرد دارد که شارژ چراغ قوه را برای کاربر بسیار سهل الوصول می کند. در عین حال پایه شارژر دارای یک خروجی USB برای شارژر وسایل برقی دیگر شما نظیر گوشی موبایل, GPS یا هر چیزی دیگر است.
شیشه چراغ قوه در این مدل از شیشه پوشش داده حرارتی دو طرفه که خاصیت ضد انعکاس داشته و بیشترین مقاومت و گذردهی نور از این شیشه را دارا است.
در قسمت میانی چراغ قوه OLight S30R II برای نگهداری در جیب و یا اتصال به کوله پشتی و یا تجهیزات دیگر شما دارای گیره نگهدارنده است که کمک شایانی در استفاده مفید از این چراغ قوه پرقدرت و کوچک خواهد نمود.


نظرات

 
captcha

 
ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top