بررسی چراغ قوه پر نور Olight S2 BATON


در این چراغ قوه می توان ازیک باتری 18650 و یا یک جفت باتری لیتیومی CR123A استفاده کرد . در این مدل از لنز TIR با ضریب گذر دهی نور بالا جهت داشتن نوری یکنواخت برای داشتن حداکثر دید استفاده شده است . این چراغ قوه تمام ویژگی های Olight سری S را دارا می باشد . ازجمله داشتن سوییچ خاموش / روشن کاملا تخت جانبی , گیره اتصال به کمربند جداشونده و قسمت انتهایی چراغ قوه دارای خاصیت مغناطیسی برای اتصال به سطوح فلزی و تایمر داخلی است . 
چراغ قوه Olight S2 BATON بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند چراغ قوه دارای باطری 18650 و در عین حال بسیار کوچک را تهییه کنند . 



جنس بدنه بسیار با کیفیت و مقاوم از آلیاژ آلومینیوم AL606-T6 مورد استفاده در صنایع نظامی ساخته شده است و برای افزایش مقاومت و کیفیت ساخت , این بدنه توسط پوششی ضدخش از آندایزینگ نوع 3 پوشش داده شده و سخت گردیده است . در اطراف قسمت جلویی چراغ قوه و هم چنین در اطراف کلید کنترل خاموش / روشن جانبی لایه ای آبی رنگ تعبیه شده است .

چراغ قوه Olight S2 BATON دارای تایمر داخلی 3 یا 9 دقیقه ای جهت خاموش کردن چراغ قوه است که بنا به خواست کاربر قابل تنظیم است . زمانی که چراغ قوه روشن است با دو بار پشت سر هم فشار دادن سوییچ خاموش / روشن  و یکبار چشمک زدن نور چراغ قوه , حالت تایمر 3 دقیقه ای فعال می شود و با دوبار فشار دادن سوییچ خاموش / روشن و دیدن 2 بار چشمک زدن نور چراغ قوه حالت تایمر 9 دقیقه ای فعال می شود و چراغ قوه پس از گذشتن مدت زمان انتخابی 3 یا 9 دقیقه شما  به صورت اتوماتیک خاموش می شود . 
در هنگام استفاده از باتری دقت داشته باشید که قطب مثبت باتری رو به قسمت انتهایی و دم چراغ قوه قرار می گیرد . 


وقتی که چراغ قوه در حالت خاموش قرار دارد با روشن کردن و یک  ثانیه نگه داشتن سوییچ خاموش / روشن نور چراغ قوه بر روی حالت moon light قرار می گیرد و پس از آن با هر بار فشار دادن سوییچ و نگه داشتن آن به مدت یک ثانیه , چراغ قوه خروجی نور بیشتری را به ما می دهد .
برای دسترسی مستقیم به حالت Turbo وقتی که چراغ قوه در حالت خاموش قرار دارد , سوییچ خاموش و روشن جانبی را دو بار پشت سر هم و به صورت دبل کلیک فشار دهید , چراغ قوه به صورت مستقیم بر روی حالت Turbo قرار می گیرد .
با 3 بار فشار دادن سوییچ خاموش / روشن , چراغ قوه بر روی حالت Strobe Mode ( حالت چشمک زن نظامی ) قرار می گیرد.


نظرات


captcha

ارسال نظر
مقالات جدید
مقالات پربازدید

فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی قوچ

Top